The Time..

hahaha är väl inte precis blogg-kungen, men va fan jag har ett liv!
Har väl inte precis något att berätta, blir hundägare om 21 dagar!
hihi ska bli såå kul med en liten fis till hund.. Rocco!

Kommer att jobba varje helg fram tills dess, så kommer jobba 4
helger i rad, lite trist men måste ju få in cash! Dessutom ska jag
knappt jobba i juni så kommer va fattig i juli då jag får ta premiär
trippen på krogen! Tur att jag fyller, får väl förhoppningsvis cash
i pressent!

Denna sommar kommer bli grym! Peacer&Love, Krogen, pengar,
hund! Kanske en tripp utomlands tooo! Jag älskar att ha pengar,
har ett så skönt och givande jobb som helst! Många skrämms nog
av att jobba inom hemtjänsten, men jag tror absolut att man nån
gång i livet måste jobba med de! Man växer så otroligt mycket
som person!

Aja blogg-kungen skriver mer sen!
Pusselipuss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0