Fredagen den 27 maj

Usch! De har varit en bajs super helvetes jävla skit stressig da'! Vaknade @ 6 men
gick inte upp fören 20 över.. Tidigt! Men var tvungen att packa det sista innan en 10
dagars lång jobb "helg" i huvudstaden + att jag var tvungen att damma och damm-
suga rummet, såg för jävligt ut! Grannarna är säkert glada att jag drog igång sugen
innan 7, hehe tur jag bor längst ut!

När jag sedan släpat min svin tunga värra till plugget, kom jag på att jag skulle fixa
massa grejer till våran media förening. Skicka in massa papper så vi får presstöd!
Pratar med kotten i receptionen och hör med henne vilken tid posten går för mitt
kuvert med presstödet måste postas idag. AAAH innan 9 skulle posten gå! Som ni
kanske har listat ut så hann jag inte till kl 9! Skit stressad! Ingen media lärare var
i skolan, så lämnar dem mig med en massa skit jag måste fixa! Kom inte in i lärar-
rummet heller! Bajs! Haffar rektorn i Kreativa, han säger att jag ska andas och ta
det lugnt! :@ Jävel! Fast snällt av han och öppna dörren åt mig! Fixar alla papper
som skall postas, får nu gå ner till kommunen för att posta skiten! phu.. löka som
en gris! Missa den jävla minigolfen! Tack!

Så när jag sedan ska kila till tåget med min svin tunga värra X2 (har packat ner massa
skolböcker!) Så går jag först och köper en bille, tåget ska gå från spår 2 (mitten för er
som aldrig vart i Flen) går så långt som möjligt för att slippa gå så långt när jag väl är
framme i sthlm. Då ropar kärringjäveln i högtalarna tt tåget är försenat en halv timme
typ! + att dem har byt spår till 4! Får släpa min värra tillbaka hela vägen, ner för trapp
jäveln och under spåren och upp till 4:an! Köpte en torr jävla bulle hos turken i de nya
cafeét vid stationen! Väl på tåget finns det inga platser så får stå hela jävla resan ute
vid dörrarna! Idiot SJ!

Tur att lilla mammsen är så snäll som hämtar mig vid stationen! Slapp den jävla tunnel-
banan! Kärlek!

Nu softar jag lite innan jag ska iväg till sopsorteringen, ska slänga lite tidningar och skit!
Tänker ju på miljön! Ska panta toooo! Ska handla krubb också! Jag borde fan få medalj!

Aja allt för mig nu! D.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0