Var är min frukost på sängen?!?!

Ja, de skulle vara så jävla nice om man kunde få frulle på sängen nu. Efter att ha haft
min första sov morgon på länge. Sovmorgon och sovmorgon vet jag inte om man ska
kalla de, vakna nämligen innan 7 precis.. Har legat och dragit mig i sängen sen dess..
Skönt de med!

                            Hallå var är min frulle på sängen?!?!? hihi

Så vad står på schemat idag? Jag är shopping sugen juuuu! Synd att jag har spärrat
mina kontokort.. så har no cash! buhu! Ska förbi banken sen men Amma, fixa visa-
kort, mycket bättre! Sen ska jag förbi gymmet med syrr tror jag. Ska bli skönt, ladda
upp lite för imorgon då vi har match mot Flen, krossa dem! Eller? haha nä men de ska
bli skönt och lira lite boll på riktigt gräs! Dalvallen! Hoppas på en bra match, spelar ingen
roll vem som vinner bara det inte blir så stor målskillnad :) hihi

                             Blir att fixa den jävla frullen själv då!

Denise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0