Upptagen...

Hm.. ja de här med bloggandet har ju funkat fint.. eller? haha bloggkungen!
haha nä men jag är en upptagenn kvinna! hihi.. Usch känner mig så seg idag,
upp tidigt, segt på jobbet, hemma sent.. ensam.. Fast ensam är bra, tycker
om dessa jobb-dagar då jag får tid för mig själv, softa bara ta de lugnt! Fast
det har blivit lite mycket jobb och alldeles för lite tid till mina sötisar! buhu!
Vi får se till och ta nån grill-kväll i veckan!

Så förutom jobb idag har jag varit ute och gjort Solna osäkert.. haha eller?
Sjukt, AIK-IFK spela ju på Råsunda ikväll.. galet! Poliser fan överallt, nu
snackar vi hulkar till poliser med hjälm och grejer.. ridande poliser och glöm
fan inte den jävla helikoptern som irriterade mig något förjävligt! (Gu' va jag
svär, skulle jag lämna 5 spänn i burken varje gång vore jag rik nu..hahah)

Ligger nu i sängen och har ätit popcorn + godis och kollat på den senaste
Harry Potter filmen! Favvon! hahahah nördigt men jag gillar min Harry!
Hoppas på att del 2 kommer på bio snart, vet fan inte om de är i sommar
den kommer eller inte! Tråkigt att de blir den sista filmen.. huhu

aja de va allt för mig!
Go' Natt!

           

Kommentarer
Postat av: Anonym

del 2 kommer på bio 13e juli :D

2011-04-21 @ 22:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0