Tisdag, Match, Sthlm...

Yeah! Ny da' med sol och värme, och jag är ledig! Kan inte bli bättre!
Så med de fina vädret tänkte jag bjuda Jessika på frulle, macka med
äggröra.. Men glutta in i kylen, fanns de nån majonäs då ellerrr? NEJ!
SUG! Så blev ingen frullebjudning, inge gott och bjuda på torra mackor
med ost på, nää.

Satte på lite spotify, digga lite, får sms från comviq.. så här stog dee:

                    Hej. Vill du höra Veronica Maggios nya
                      låt först av alla? Ring 0739525006.
                   Låten går bara att höra på det numret.

Så nyfiken som man är så ringde jag ju självklart upp. haha grymt
dåligt ljud, men låten var väl okey :) hihi

Lite senare ska jag träffa Rasmus! Uhh länge sen, så de ska bli trevligt
och träffa han :)

MATCH, DALVALLEN, DUNKER- FLEN 18.15! (tror matchen är då, kollen)

Efter matchen blir det att driva upp till huvudstaden igen för lite jobb
imorgon.. ska även jobba torsdag, fredag + måndag.. CATSHINGGG!

Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0