Home!

Kom precis hem från work! Lite deprimerande att jobba när det är så här fint väder..
men men, jag hann med att njuta av en glass i värmen! Super skönt! hihi
Överväger nu vad som är prio 1 idag :

                  Diska
                  Laga mat
                      Vad för mat ska jag laga?
                      Sallad med luft-torkad skinka, mozarella?
                  Bada
                  Blogga
                  Diska igen..
                  Göra matlåda..
                  Chirre&Dirre?
                  Film?
                  TV?

De är väl de allra viktigaste som måste göras, hihi! Känner mig så otroligt gammal
när man fixar krubb och diskar och så! Vuxen poäng åt mig! Yeah!

Denise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0