3 inlägg på mindre än 30 minuter!

Yeah! Kung som man é så slänger man upp de 3 första inläggen på mindre än 30 minuter!
Slå de! haha nä men var fan tvungen och fylla ut lite.. Dum som man é ibland så råka man
ju ta bort de gamla inläggen från i sommras.. De från sommarkul! Synd, de var ju så jävla
roliga! hahaha några av ungarna sa dessa roliga fraser:

      "Denise, dem säger att jag har liten snopp" (Notera att grabben står naken framför mig) 
                 
                      "Du, jag hittar inte mina trosor"
                                    
                                         " -Denise, får de gå hem?
                                           - Ja, Do.. de får gå hem!
                                           - Va? Får dem gå hem Denise?
                                           - Ja! De får gå hem Do...!
                                           - Får dem verkligen gå hem?
                                           - JA!!! "


Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0